Adatbázisunkat évek alatt, online kampányokkal építettünk és folyamatosan frissítjük. 200 feletti szűrési paraméter érhető el, hogy Ön a lehető legpontosabban és költséghatékonyan érje el potenciális vevőit. A leggyakrabban használt szűrési paraméterek:
- Születési dátum
- Életkor
- Nem
- Iskolai végzettség
- Online vásárlási szokások
- Érdeklődési kör (10 kategóriába sorolva)
- Van-e gyermeke. Ha van, milyen évben születtek a gyermekek?
- Egészség témájú szűrőkérdések
- Van-e lakása, háza? Ha van, hány négyzetméteres?
- Jövedelmi helyzetre vonatkozó információk
- Utazási szokások
- Megtakarításra, biztosításokra vonatkozó információk
eDM kampány folyamata:
1. Igényfelmérés, targerálás
Adjon egy rövid brief-et számunkra a célcsoportjáról, elérni kívánt céljairól. Igényeinek megfelelően leválogatjuk adatbázisunkat és javaslatot teszünk, ajánlatot adunk.
2. Kreatív készítés
Elkészíti, és átadja számunkra a kiküldeni kívánt eDM kreatívot. Ez maga a reklám levél, amelyet ki szeretne küldeni. Ha kreatív készítésben nincs nincs tapasztalata, a segítségére leszünk.
3. Tesztelés
Az elkészült kreatív esetleges hibáit kijavítjuk (ez a szolgáltatásunk része), hogy minden levelezőben hibátlanul jelenjen meg. A kész eDM-ből teszt levelet küldünk az Ön számára, hogy leellenőrizhesse, minden pontosan úgy látszik, úgy működik, ahogy elképzelte.
4. Kiküldés
Az előre egyeztetett időpontban megtörténik a levelek kiküldése, ezzel egyidőben megérkeznek az érdeklődők az Ön weboldalára.
5. Statisztika
Online elérhető statisztikát adunk, ahol valós időben követheti kampányának alakulását. Azonnal látni fogja, hányan nyitották meg levelét, hányan kattintottak, milyen eszközökről érkeztek, stb. Itt tekinthet meg egy minta statisztikánkat: Minta statisztika
Emellett természetesen bármilyen egyéb mérést is használhat, a leggyakrabban használt Google Analytics rendszerhez is egyszerűen becsatornázható a mérés.
Több információra van szüksége?
Szívesen segítünk az első lépésekben, hívjon minket vagy írjon!