Info
- Kampány: Biztosítótársaság - adatbázis építés
- Időszak :2020 Q1
- Ügyfél :Biztosítótársaság
![nagy-utazás-teszt nagy-utazás-teszt](https://perform.hu/wp-content/uploads/elementor/thumbs/nagy-utazas-teszt-pte4urqi4u03wh37esxcxjn9yrzrahd6t9n933kbw2.jpg)
A kampányról:
A biztosítótársaságok egyes termékeket hatékonyan értékesítenek e-mailben, más termékeket telefonon keresztül. Az adatbázis építő együttműködésünk arról szólt, hogy az olyan alap adatok mellett, mint név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, születési dátum, térképezzük fel, hogy ki milyen termék megvásárlására lenne nyitott. Ennek érdekében közösen meghatározott szűrőkérdéseket használtunk, melyet online kérdőíves formában 110.000 emberrel töltettünk ki. A termék, amelyet átadtunk egy pontosan profilozott adatbázis volt, amely így alkalmassá vált arra, hogy ügyfelünk eldöntse, hogy kit milyen termékajánlattal érdemes megkeresnie telefonon, vagy küldjön e-mailben olyan ajánlatokat, amelyek az emberek számára relevánsak voltak. Ilyen módon a felhasználók olyan ajánlatokat kaptak, amelyek illeszkedtek érdeklődésükhöz, illetve biztosító partnerünk értékesítési tervei is megvalósulhattak.
![adatbázis-építés adatbázis-építés](https://perform.hu/wp-content/uploads/elementor/thumbs/adatbazis-epites-pte4urqi4u03wh37esxcxjn9yrzrahd6t9n933kazu.jpg)
Regisztrált felhasználók száma
Termék iránt érdeklődött (fő)
Értékesítés (nem publikus)