Info

nagy-utazás-teszt

A kampányról:

A biztosítótársaságok egyes termékeket hatékonyan értékesítenek e-mailben, más termékeket telefonon keresztül. Az adatbázis építő együttműködésünk arról szólt, hogy az olyan alap adatok mellett, mint név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, születési dátum, térképezzük fel, hogy ki milyen termék megvásárlására lenne nyitott. Ennek érdekében közösen meghatározott szűrőkérdéseket használtunk, melyet online kérdőíves formában 110.000 emberrel töltettünk ki. A termék, amelyet átadtunk egy pontosan profilozott adatbázis volt, amely így alkalmassá vált arra, hogy ügyfelünk eldöntse, hogy kit milyen termékajánlattal érdemes megkeresnie telefonon, vagy küldjön e-mailben olyan ajánlatokat, amelyek az emberek számára relevánsak voltak. Ilyen módon a felhasználók olyan ajánlatokat kaptak, amelyek illeszkedtek érdeklődésükhöz, illetve biztosító partnerünk értékesítési tervei is megvalósulhattak.

adatbázis-építés
0

Regisztrált felhasználók száma

0

Termék iránt érdeklődött (fő)

0

Értékesítés (nem publikus)

Vegye fel velünk a kapcsolatot!