Info
- Kampány: B2C (fogyasztói) eDM
- Időpont :2019 augusztus
- Ügyfél :e-kereskedő
A kampányról:
E-kereskedő ügyfelünkkel évek óta, rendszeresen dolgozunk. Az eDM-et, mint eszközt forgalomterelésre használja, a legfontosabb mérőszám amely alapján a kampány sikerességét értékeli a ROI, vagyis a megtérülés. Az nézi tehát, hogy a reklámozásra fordított kiadás milyen arányban térül meg, és mennyi idő kell ahhoz, hogy az általunk „szállított” új ügyfelek azonnali és visszatérő vásárlásaikkal profitot termeljenek. Ügyfelünk tudja, hogy az adatbázisunkban szereplő felhasználók kifejezetten nyitottak az akciós ajánlatokra, a kihagyhatatlan lehetőségekre. A legjobb eredmények érdekében rendszerint valamilyen promócióval készül, ami azonnali vásárlásra készteti az embereket.
0
Kiküldött e-mail
0
Megnyitott e-mail
0
Átkattintás a weboldalra